Cakes made to make you smile

torsdag 9 maj 2013

Blog Love


Hej igen!

Satt och kollade runt på några av mina fantastiska favorit-bak-bloggar och upptäkte detta: BLOG LOVE
Jag blev så glad när jag läste iden bakom "Blog Love - Länka videre" vilken är att sprida positiv energi, peppa och stärka andra bloggare. Vilken kanonidé!
Kolla gärna in  sockerrus.se där det står mer om detta och passa även på att kika på hennes fantastiska bakverk. Kanonduktig tjej!


Varför måste vissa lägga energi på att försöka vinna över andra då vi istället kan vinna tillsammans?

Blog Love - liten

Som ni ser har jag här bredvid till höger bl.a. länkat några av mina favoritbloggar men här kommer fler värda att nämnas:
*(som sagt) www.sockerrus.se
* www.bengtssonsbaksida.com
* www.bagerskan.se
* www.chokladsockerkaka.blogspot.se
* www.enkonditorsbekännelser.se

With Love
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar